JAGtittarPÅtv



Imorgon är det skola som gäller.

Jag gillar inte måndagar, för på måndagar har vi idrott. Jovisst, idrott kan vara ganska kul, ibland.... sen är det kickboxning också som inte gör dagen bättre. Mosade knogar är inte direkt det bästa jag vet. Jag höll på att glömma; matte-kp också. 1 timma av tråkigt prat om saker som jag redan kan och som man lärde sig i 5:an eller 6:an, snark.
 
Vi kan helt enkelt konstatera att måndagar inte är min favorit dag! 

Nu börjar jag med nedräkning; 31 dagar kvar till jul.... 


Kommentarer
Postat av: jenilita

Det e ju bra att du har prov i så enkla saker! då får du ju högsta betyg! kram

2008-11-24 @ 09:01:36
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: L o t t i i i z z

Sv: Va roligt att du gillade tipsen :) Allt bra med dig? Kram

2008-11-24 @ 13:12:25
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: j

men be om att få hoppa upp nåra grupper i matten ;)

2008-11-25 @ 11:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0