Bilder!!

Här är bilderna från stan med Alice och från vällingby med alva.

Stan:


Alice på Åhlens


Vi gick in på top-shop och Alice hittade ett par trosor som hon blev totaly-in-love-with


Och här ett par som jag tyckte var fina, med ankor på XD


Alice fastnade som vanligt på skor, de här + 20000 till stod hon och drägglade över.( okey, drägglade i tanken)


Sedan fikade vi på Georgs cofe house, alice åt en brownie...


.. och jag drack en hallon smothie *suprise*


Alice äter ;)


Vällingby:


Alva smyg fottar mig när jag tar på mig mina skor (i skolan, på väg till v-by)


Konstig bild på mig


och en ännu konstigare.


My superhero!


Alva och jag fikade, Georges cofehouse igen... Alvas kladdkaka.


Alva, tihi.


Min blåbärspaj. Jag bad om extra vaniljsås och det fick jag allt. Jag ääälskar vaniljsås XD


Sen blev jag mätt och då hade jag och Alva lite skoj. Vi gjorde en paj-smet!!
 


Bild från idag då vi gick hem från skolan. Alice, Becka och Alva. Där ser man också alvas nya jacka och halsduk som jag berättade om.


Kommentarer
Postat av: Becka!!

Hihi:D

Vi fikade på samma ställe som ni i stan :D

2008-10-10 @ 16:19:24
URL: http://bixitsblogg.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0