Idag...

.. har varit en vanlig  dag, förutom att vi har haft BoF (bild och form). Vi tjejer har träslöjd. Det går inte så bra för mig i mitt försök att göra en klocka, jag kommer inte riktigt igång. Annars så har jag träning idag, men jag vet inte om jag ska gå, är lite förkyld. Menmen.

Jusste, skorna jag beställde på nätet kom idag. Jag blev så glad när jag kom hem från skolan och det stod ett paket på trappen, JIPPIE! Fina är de också, brunt läder. Exakt samma färg som min bruna väska. Ett problem är bara att det var lite svårt att få på sig dom på ena foten. Jaja, det får jag tåla. Jag beställde dem från Nelly för 1299 kronor. Nu ska jag äta mellis, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0