Ingen kickboxnig

Det blev ingen träning idag, jag är som sagt förkyld. Hoppas de inte gör något viktigt så jag inte förstår nåt nästa vecka.
Haha, jag har haft håret i en knut hela dagen och nu släppte jag nyss ut det. Det är alldeles lockit, tihhi, lite omväxling från mitt vanliga raka hår. Kanske ska locka håret imorgon innan jag går till skolan, jag gjorde ju' det ibland förra året.

Jag kanske inte skriver om dt roligaste sakerna här i bloggen, därför skulle det vara kul om ni kunde tipsa mig om vad ni vill läsa.


Här skulle jag vilja vara, jag älskar hösten. Fasr bara när det är lagom varmt, man ska kunna ha en varm gosig kofta och en höst jacka, men man ska inte frysa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0