Jag slår vad om att jag har haft en sämre dag än ni!

Jaa, om ni har läst rubriken så kanske ni har förstått att det här inte har varit världens bästa dag för mig.. Jag tror inte nånting har gått bra i dag.

Jag fick stressa ihjäl i morse eftersom jag inte hittar mina nycklar.. sedan på tekniken så kom jag och Becka 5 min försent för vi glömde bort tiden och sen när vi väl var där så hade min grupp världens bästa idee, som sen tog jätte långt tid att klara, så vi klarade nästan inte uppgiften i tid och när  jag kom hem idag så hade jag ju förstås inte tagit med mig en extra nyckel, så jag väntade ett tag på en bänk i trädgården och gosade lite med Sulan, men sen tröttnade jag och gick till Alva och lånade telefonen, ringde Johanna och då visade det sig att hon nästan var ehmma så då fick jag gå tillbaka hem igen och förövrigt så frös jag ihäl när jag väntade på JOhanna! Gah! Och som inte det var nog heller så är jag jätte stressad av skolan. Det  var min dag i ord. Nu ska jag bara chilla hela helgen och kanske åka till stan med becka imorgon. Ciao!


<3333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0