Lista....

DU ÄR JUST NU.
glad ()
Kär ()
arg (/)
ledsen (x)
pigg ()
törstig ()
kramsugen (x)
besviken (x)
taggad ()
trött (x)
pepp ()
hungrig ()
sjuk (/)
frisk ()
sur (/)
irriterad (/)
uttråkad (x)

SENASTE.
du pratade i telefon med - Alice
du smsade med - Alice,
du kramade - Becka
du pussade - Sulan
du åkte bil med - Mamma
du gick promenad med - Ehm.. gills att bara gå? Isånna fall Becka.
du busringde till - Tror aldrig jag har gjort...
du msnade med - Alice, Becka och Alva
du spottade på - Har nog aldrig spottat på nån, äckligt!
du blev utskälld av - Jag kommer inte ihåg, var nog baa nått litet som man inte lägger på minnet.
du fick ett samtal av - Alice,
du fick sms av - Alice

UNDER VECKAN HAR:
du gjort något du egentligen inte ville (x) - Ablolut!!
du skämt ut dig (x) - Det gör jag alltid.
du kramat en vän som betyder mycket (x) - Jadå...
du bråkat med någon du hatar (x) - Emh.. nä, men med folk som jag tycker om.
du ringt fel person ()
du gråtit ()
du solat () - Ingen sol, inget solade.
du pussat någon (x) - Jadå, Sulan <3
du varit ute i regnet (x)
du umgåtts med en speciell person (x) - Speciell hit och speciell dit. Alla är väl speciella!
du haft kuddkrig () - Nee, men Alice dödade mig med en kudde för ett tag sedan.
du skrattat åt någon annans skämt (X) - JAAAAAAAAAAA! Jag skrattar alltid! (förutom idag dårå..)
du inte skrattat åt någon annans skämt (x)
du gått nattpromenad () - Neej, jag sover på natten!
du spillt ut vatten på golvet (x) - Jaa, det har jag gjort, i badrummet.. men jag bryr mig inte.
du laddat mobilen (x)
du förstört något ()
du slagit någon () - Inte den här veckan... 
du gjort något du ångrar nu (x) - Mycket mycket mycket!!! T
du terroriserat någon (x) - Jadå! Alltid!
du spottat på någon () - Som innan har jag alldrig gjort det!
du badat i badkar ()
du missbrukat musik () - Nepp, om inte en liten melodi som jag har haft i huvvet hela veckan räknas...
du pratat med någon längre än fem timmar (/) - Kanske, jag räknar inte ;)
du dragit skämt som ingen förstod () - Nää, faktiskt inte.. jag brukar inte skämta, jag bara säger saker som folk tycker är roligt.... ganska ofta.
du haft vattenkrig ()
duschat med någon ()
du sett film () - Inte hitills, men ikväll så!
du pluggat (x) - Faktiskt!!!!!!! Ingen har rätt att säga något annat!
du matat fiskar () - Hmm, jag dränkte Beckas fiskar i mat en gång, tihi, det blev lite för mycket XD
du tagit fel person () - va?
du kastat slangbella () - Med en tofs... på Alva.
du fiskat () - Jag har aldrig fiskat i hela mitt liv och jag ör inte intresserad!
du tappat rösten ()
du sovit en hel dag () - Jag sover inte på dagen...

Jag tog denna lista från Alvas bilddagbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0