Lista..

Jag har lite tråkigt,  ska gå och lägga mig nu, men innan det så fyller jag i den här listan:

1. Vad heter du? Louisa Wallström
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Sophie
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Vet inte.. dom kommer inte ihåg (!?)
4. Vilket stjärntecken är du? Fisk
5. Vilken årgång är du? -95
6. Vart bor du? Stockholm
7. Bott utomlands? Frankrike, gills semestrar??
8. Flyttat antal gånger? En klockren nolla!
9. Vart skulle du vilja bo? I U.S.A
10. Vilken skolklass? 7:an
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Ganska många saker...

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
166 cm
2. Hur mycket väger du? 42 kg
3. Hårfärg och frisyr? Blont och mellanlångt
4. Ögonfärg? Blå - Gröna
5. Mest nöjd med? Hm, vet inte, inte håret iallafall!
6. Minst nöjd med? Mycket??
7. Skostorlek? 38
8. Glasögon? Nepp!
9. Gar du några piercingar/tatueringar? Ett hål i varje öra..

FAVORITER
1. Filmer? Hmm.. svårt!
2. Låtar? Vet inte...
3. Årstider? Höst, vinter, sommar och vår! Alla årstider har nånting bra.
4. Mat/dryck? Lax, eller oxfilé!! Dryck.... måste nog säga smoothie. Haha!
5. Djur? Jag har redan världen gulligaste katt <3
6. Färg? Rosa, vinröd/lila och jag har kommit in på en roströd period också.
7. Parfym? No idea!
8. Tv-program? Kanske........ jag vet inte!
9. Ämne i skolan? Matte!
10. Sysselsättning? Bloggen, shoppa, träna, kompisar, skolan

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Ganske många.. en från H&M, två från fjällräven och en väst från någon stanns..
2. Vad använder du just nu för skor? Bruna läder stövlar eller ett par uggs.
3. Favoritfärg på kläder? Just nu? Brunt eller mörkmörk roströd.
4. Favoritmaterial på kläder? Vet inte riktigt... bomull?
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En till stor långärmad oversize tröja!! (längtar)
6. Favoritaffärer? Bikbok, Ginatricot och massa andra.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Olika ca 500 - 1000 kr i månaden.
8. Favoritmärke? Finns så många att välja mellan...
9. Vad har du för byxstorlek? Det minsta som finns i affären, tror jag.
10. Vad har du för tröjstorlek? 32 - 34:a

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Hugo!
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? En tjugolapp
b) Jobbväska just nu? Skolböcker, paraply, spegel, penna, ett par skor (!)
c) Handväska eller liknande just nu? Samma som jobbväskan
3. Vad är du beroende av? MAT!
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Aloevera
6. Vad tror du på? Ehmm.. mig!
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Ingen
8. Vad köpte du senast? En Frida tidning
9. Har du nåt husdjur? Söta Sulan.
10. Var bor du? Hemma hos pappa nu, nästa vecka hemma hos mamma!

God natt alla mina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0