Lördag

God morgon alla sjusovare!

Eller morgon och morgon, för mig är det här Lunch-dags. Menmen. Fast idag vaknade jag faktiskt klockan sju... lite sent för min del.

Pappa ringde nyss, han är i Paris just nu och ska snart sätta sig på flyget till San Francisco. Han åkte fem imorse, haha. Jag vill också till U.S.A!! Fast det skulle nog sluta med att jag var helt totalt jätte pank. Men ändå! JAG VILL TLL U.S.A IDAG! IDAG IDAG IDAG! Hihi, jag har lite överskottsenergi. Fast jag ska ju' ioförsig shoppa imorgon, men det är så dåligt att de flesta affärerna stänger klockan fem i stan. Nu ska jag gå och hoppa studsmatta eller nåt, så jag får ut min morgon energi, hej då



Kommentarer
Postat av: Alva

Du och ditt morgonhumör ;)

2008-10-04 @ 17:46:58
Postat av: Alva

Papppsen va också i USA nyligen =)

2008-10-04 @ 18:09:40
Postat av: Alva

Förresten, jag är ingen sjusovare,,,, jag är en elvasovare =)

2008-10-04 @ 18:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0