Mode tips

Hejsan hoppsan!

Är hemma idag igen eftersom vi hade idrottsdag idag. Skulle inte vara så bra om jag sprang runt med min krassliga hals.

Tänkte ge er mina bästa tips om hur du kan vara trendig utan att köpa nya saker hela tiden:

1. Om du rotar lite i din mammas  eller mormors gamla kläder så kommer du nog defenetift hitta något trendigt.

2. Våga! Våga ha på dig leggins och en tunika/ ett långt linne i skolan/jobbet. Våga klä dig annorlunda och inte bara sätta på dig ett linne och ett par jeans när du ska gå nån stanns.

3. Ett plagg som du har tröttnat på kan du lätt omvandla till nått trendigt och nytt genom att t.ex. färga om det eller klippa i det.

4. Accesoarer! Smycken, sjalar och andra saker kan hur enkelt som hellst göra en hyffsat tråkig outfit till en megahit.

5. Ha inte samma frisyr hela tiden. Tofs ibland, utsläppt och lite ruffsigt ibland.

6. Var självsäker. Även fast du har de på dig de snyggaste kläderna i världen och är osäker, så ser du kanske dubbelt så bra ut i lite mindre fina kläder med med självförtroende. (och kom ihåg: försök inte att vara som alla andra, var dig själv!)

Det var mna bästa tips. Allting behöver faktiskt inte kosta skjortan. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Alva

Hahahah, jag har typ.... alla fel xD

2008-10-01 @ 15:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0