Packa

Det blev inga bullar, varken jag eller Johanna orkade stå och baka bullar. Vi köpte hallon istället och gjorde en smoothie, ovanligt eller hur? Tihi.

Om en halv timma ska jag gå till mamma. Eftersom pappa är i U.S.A så kommer jag inte hit igen nästa vecka heller. Måste packa ihop alla mina saker. Det är ganska jobbigt att måsta packa varenda söndag (okey, nu är det lördag). Jag har gjort det i nästan hela mitt liv. Menmen. Jag glömmer nästan alltid någonting och så orkar jag aldrig hämta det (fast det bara tar tio minuter att gå från mamma till pappa eller tvärtom) och jag glömmer alltid bort att ringa och fråga om nån jag komma med det. Så ser mitt liv ut. Haha. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0