Skolans mat

Såhär ska riktig mat se ut!


hejhej, kom hem från skolan för en timma sen och var tvungen att laga mat, jag åt inget till lunch. Jag fick gå hem från 'läs-saken' för att jag var så otroligt hungrig och Patrik (lärare) sa att jag var blek i ansiktet. Haha, det var nog inte därför, jag är vit som ett spöke i vanliga fall också!

Men, vem vill ha kalla fiskpinnar och skalade potatisar med ett plast lager på?? Ingen mina vänner, INGEN! Eller, det kanske finns nån, men den 'nån' är inte jag iallfall. Skolanmat, blä!

Kommentarer
Postat av: Alva

Men Louisa, smakade du ens? Fiskpinnarna va inte alls kalla, och potatisen va helt okej!! Du måste börja äta, honey! <3333

2008-10-15 @ 20:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0