Förlåt förlåt. ...

Förlåt förlåt. Nästan inget bloggande alls idag och igår. Men iallafall, här är lite av de saker som har hänt under helgen:

Lördag:
Jag gick till Alva klockan 11.00 och sen åkte vi till stan. När vi var där gick vi direkt till Bikbok, där jackan som jag ville ha fanns kvar!! Tyvär inte i XS så jag fick köpa den i small. Lite stor, men det gör inget. Jag köpte också en kjol och en oversize tröja, allt från Bikbok. Visar bilder sen.

Idag:
Alva och jag åkte till Beauty 08. En skönhetsmässa med massa olika utställningar och sånt, riktigt kul. Tyvär så tog vi inte med oss så mycker pengar, så vi kom bara hem med varsitt nagellack och massa gratis grejor. Vi fick tre gratis lipsyl var, haha. Sedan fick vi massa kataloger, tidningar och andra saker...
 
..och så är det lov, inte skola imorgon!! Skönt att få lite vila. Nu ska jag sova, kvällstrött som jag är.


(det står att jag skrev det här inlägget 9.45, men egentligen skrev jag det halv tio igår kväll. Det har hänt förut, men jag ska se om det kan fixas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0