Idag

Ojoj, det blev ingen vidare bra uppdatering idag, menmen. Just nu sitter jag och kollar på Tarzan 2, Disney channel, haha. Inte så jätte bra film kanske, men jag tror inte jag har sett den förut. Nyss hälpte jag Johanna att välja kläder, för hon skulle på nått disco. Det var bara för dom som började ettan i gymnasiet i år. Hon fick låna mitt halsband, hoppas hoppas att det inte blir förstört.

Idag blev jag klar med både min klocka och min teckning. Blev inte så jätte fina men jag är ändå ganska nöjd, det blev finare än allt annat som jag har gjort. Efter skolan så gick jag hem till Alva med Alice och Becka. Det blev inget med Sofia idag, jag kunde inte ringa till henne. Nu ska jag nog gå och göra en hallon smoothie, adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0