Ändrade planer.

Jahapp, först så skulle jag åka till stan by my self, sen skulle alice och jag till stan, sen skulle mamma och jag till Kista, sen skulle alva, alice och jag till stan och sen skulle jag dit själv igen.. och nu ska jag och alice till stan Om nån undrar var alva tog vägen så är hon hemma och mår inte så bra, stackarn.. jag hatar att vara sjuk, antagligen för att jag är det alldeles för ofta.. Men jag hoppas att jag kommer hem med ett par skor och ett eller annat fint höst plagg. Jag har sett några fina koftor i H&M katalogen.


Den här koftan MÅÅÅSte jag bara    
ha, antingen i grå eller vinröd, jag vet inte riktigt.

Eller den andra i grått eller brunt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0