Doobidoo

Sitter hemma och tittar på Doobidoo, det är faktiskt ganske roligt... annars är det inte så mycket för mig.
Ikväll är lagen: Vanna Rosenberg med Thomas Petersson mot Anna Christofersson med Casper Janebrink. Vet inte så mycket av nån av dom men lite vet man ju'.

Annars så har jag inte haft så mycket för mig idag. Jag satt vid datorn och helt plötsligt kom Alice, Alva, Becka och Pau och hämtade mig, det var ju' trevligt. Sedan gick vi hem till Becka och lagade Lunch. Pasta och köttbullar, överraskande va'?  Alice och Alva ska sova hos Becka idag, eller... sova och sova, de skulle vara uppe hela natten. Det var egentligen meningen att jag också skulle vara där, men som de flesta vet så är jag ganska kväll trött, sååå, jag orkade inte.

Meeeen. ha det bra så hörs vi imorgon ♥


Lasse Kroner, programledare för Doobidoo. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0