Samma gamla tider,

Är det bara jag som tycker att det är jobbigt att ha samma tider som man börjar och slutar i skolan??  Det skulle vara kul om man fick lite omväxling ibland. Man börjar klockan halv nio varje dag och slutar klockan 14.00 eller 15.00. Förutom på fredagarna, då slutar vi halv två. Men jag tycker att vi borde byta tider då vi börjar.. förra året började man ju' nio på måndagarna, varför är det inte så nu??!! Det skulle vara skönt.


 
Och jag hatar onsdagar då jag måste stanna kver tills 15.15. Kunde jag inte fått stanna på torsdagen istället... som alice....... det skulle förästän vara bäst om alla stannade samma dag...... aja, det kan inte jag ändra på.

Nu ska jag göra klart kurs arbetet, inte så kul. Men det är alltid skönt att vara klar.

Hasta la vista! ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0