Skolan...

Nu kom jag just hem från skolan... idag är min "stanna kvar dag" (för alla som inte vet det så har alla i min skola en dag då man måste stanna kvar och läsa)
Som tur är så stannar nästan alla tjejer i min basgrupp (klass) kvar på onsdagar,Bixit, Natta, Awa,Cecilia, men det skulle vara roligare om Alva och Alice också stannade på onsdagar :/ Fast jag och Becka hade det lite roligt när vi satt och ritade alla kläder som jag har,det gick inte så bra, men jag har iallafall upptäkt att Bixit är bättre på att komma på vad jag har för kläder än vad jag är ;). Vi läste inte, vad busiga vi är.

Annars så har väl dagen varit okey,

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Alva

Jaaaaaag vill va i eeeran grupp, jag har skittråk när jag sitter kvaaaar!!!

2008-09-17 @ 20:51:36
URL: http://makaroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0